Kyani opinie o produktach

Nazywam się Demitrius Siruno i korzystam z produktów Kyani od sierpnia 2007 roku.

Jestem bardzo zadowolony z tych produktów, ponieważ pozwoliły one odzyskać z powrotem moje zdrowie. Miałem  wypadek  kilka lat temu podczas uprawiania snowboardu.

Od tego czasu miałem przewlekłe bóle kręgosłupa. Szukałem pomocy u  kręgarzy i za pomocą leków przeciwbólowych, ale nic tak naprawdę nie pomagało mi pozbyć się bólu. Byłem trochę sceptycznie nastawiony do tego, że produkty Kyani mogą zrobić coś więcej niż dodanie mi trochę energii.

Po zaledwie 2 tygodniach używania produktów  Kyani zauważyłem, że nie mam już bólu w kręgosłupie, a dodatkowo o wiele więcej energii. W ciągu kilku  miesięcy stosowania trójkąta zdrowia Kyani  nie mam żadnego bólu kręgosłupa i czuję się lepiej niż kiedykolwiek dotąd.

Polecam te produkty dla każdego!

Demitrius Siruno

——————————————————-


Nazywam się Sherry Kaalekahi i używam Trójkąt Zdrowia Kyani  od maja 2009 roku.

Jest to naprawdę niesamowite jak udało mi się poprawić zdrowie w ciągu ostatnich miesięcy.

Miałam problemy z nogami, ramionami i ból w dole pleców. Po dziesięciu miesiącach używania produktów, już nie mam tych problemów, a mój ból ustąpił i mogę nadal pracować i robić rzeczy, które uwielbiam. Co ważniejsze, udało mi się podzielić moim dobrym zdrowiem i szczęściem z moją rodzina, przyjaciółmi i wszystkimi ludźmi których spotykam.

Dziękuję Kyani na zmianę mojego życia!

Sherry Kaalekahi

———————————————————-

Po dwóch tygodniach używania Trójkąta Zdrowia Kyani moje artretyczne bóle w kolanach zniknęły. Miałem dostać kolejny zastrzyk  kortyzolu,  kiedy zdecydowałem się poczekać, by zobaczyć, czy produkt Kyani pomoże mi.

Ponadto, kiedy muszę stać długo puchną mi kolana, wcieram Kyani NitroFx bezpośrednio na kolanach i ból znika w 5 minut lub mniej.  Zastosowałem też NitroFx u mojego wnuka, który miał suchą skórę i egzemę, 2 dni później, kiedy przypomniałem sobie, by sprawdzić jego plecy były  gładkie i wyprysków nie było.

Moja 60-letni mama straciła dużo nadwagi stosując Kyani, a używała Trójkąta Zdrowia, poprawiło się też jej ciśnienie krwi.
P.Gomez – Bakersfield, CA

———————————————————–

Witam, nazywam się Joe Lopez. Po raz pierwszy  zetknąłem się z produktami Kyani około 8 miesięcy temu po namowie mojego syna.  Byłem raczej sceptyczny, powiem szczerze, ponieważ te wszystko to po prostu brzmiało zbyt obiecująco, więc postanowiłem spróbować przez kilka miesięcy. Kupiłem opakowanie trójkąta zdrowia, aby wypróbować działanie wszystkich 3 produktów.

Przez wiele lat cierpiałem na cukrzycę typu 2, nadciśnienie, wysoki poziom cholesterolu, oraz na bardzo silne bóle rwy kulszowej w dolnej części pleców. Nie mogłem chodzić  i nie byłem w stanie siedzieć dłużej w samochodzie. Ciągle czułem  ból i specjalista zapisał mi , silne leki sterydowe w postaci zastrzyków,  które dawały mi ulgę w bólu.

Ulga jednak była tylko tymczasowa i nie było to przyjemne kiedy za każdym razem wbijano mi igłę w plecy. Po miesiącu stosowania Kyani, mój ból niemal całkowicie zniknął i mogłem przejść nawet 2 mile. Odkąd używam produkty Kyani, mój cholesterol znacząco się obniżył, moje ciśnienie krwi zeszło ze 170/95 do 135/78, a mój poziom cukru we krwi spadł ponad 100 punktów.

Jestem bardzo  szczęśliwy, że mogę stosować produkty Kyani i polecam moim przyjaciołom i rodzinie te niesamowite produkty.

Joe Lopez

Prześlij komentarz

0 Komentarze